NLP Koolitaja koolitus
NLP Koolitaja koolitus
Koolituselt saad tervikliku metoodika NLP koolituste ettevalmistamiseks ja läbiviimiseks, praktilise NLP Praktikute grupi koolitamise kogemuse ning tööriistakasti enam kui 50 praktilise meetodiga. Koolitus valmistab sind ette täiskasvanute koolitaja kutse taotlemiseks.
NLP Koolitajate väljaõppekoolitus on mõeldud neile, kes soovivad omandada metoodika, mis võimaldab kavandada ja tulemuslikult läbi viia NLP Praktiku taseme koolitusi ja teisi täiskasvanutele mõeldud koolitusi. Väljaõppe läbimine toetab osaleja isiksuslikku arengut koolitajana ja annab kindla aluse erinevate täiskasvanutele mõeldud koolituste kavandamiseks ja läbiviimiseks, pakkudes kaasaegset metoodikat.
NLP KOOLITAJA KOOLITUSE eesmärgiks on arendada oskusi, mis on vajalikud täiskasvanute koolitajale ja NLP koolitajale õppijakeskseks koolituste kavandamiseks ning läbiviimiseks ja isiklikuks arenguks koolitajana. Väljaõppe edukalt lõpetanutel on võimalus alustada täiskasvanute koolitaja riikliku kutse taotlemist (tase 5, 6 ja 7).
Koolituse läbiviijad
Väljaõppe läbiviijateks ja juhendajateks on 30-aastase koolitajakogemusega, NLP treeneri rahvusvahelist sertifikaati omavad ja/või riiklikku täiskasvanute koolitaja kutsetunnistust tase 7 omavad koolitajad Ave Eero, Viive Einfeldt ja Külli Loomann.
Koolitus toimub Pärnus, villa Wesseti konverentsiruumis, Supeluse 26, Pärnu.
Registreeri kursusele:
Õppemaks ja õpingute finantseerimise võimalusi
Õppemaksu suurus on 2400 eurot, millele lisandub käibemaks 22% (528 eurot) kokku 2928 eurot. Õppemaks sisaldab osalemist 8 õppemoodulil, mahukaid õppematerjale, individuaalset juhendamist, praktiliste eksamite korraldamist õpiväljundite saavutamise kontrollimiseks ja kohvipause koolituspäevadel. Õppemaksu on võimalik tasuda maksegraafiku alusel mitmes osas.
NLP Koolitaja koolituse programmi läbiviimise põhimõtted
Programm koosneb kaheksast kolmepäevalisest õppemoodulist, kokku 24 õppepäeva / 192 auditoorset tundi.
Praktiliste tegevuste osakaal väljaõppes on väga suur – igas moodulis viivad 2 koolitusel osalejat koostööna praktiliselt läbi superviseeritud lühikoolituse NLP praktiku kursuse grupiga. Igale lühikoolitusele järgneb osalejate ja koolitaja tagasiside ning koolitajate eneserefleksioon.
Igas moodulis keskendutakse erinevate teemade käsitlemisel kolmele aspektile: koolitaja isiksuslik meisterlikkus (väärtuste ja põhimõtete teadlik kasutamine, enesejuhtimine ja eneserefleksioon), koolitaja süsteemne lähenemisviis (terviku nägemine, protsesside juhtimine ja analüüs) ja koolitaja konkreetsed tegevused (tegevuste kavandamine seoste loomiseks, uute teadmiste ja oskuste õppimiseks, õpitu harjutamiseks ja hindamiseks).

Moodulite teemad
I moodul: Mida tähendab koolitajaks olemine?
- Nüüdisaegne õpikäsitus
- Täiskasvanu õppimine ja koolitamise põhimõtted
- Ajusõbralik õppimine
- Õppimise neli faasi
- Koolituse kavandamine ja õpiprotsessi ettevalmistamine 4C-mudeli alusel
- Täiskasvanute koolitaja eneseanalüüsi formaadi tutvustamine ja jagamine
- Kodune iseseisev töö: Ette valmistada koolituskava teemal „Metaprogrammid“
II moodul: Kuidas toetada täiskasvanute õppimist?
- Õppijakeskne koolituse läbiviimine ja juhtimine
- Õpiprotsesside juhtimine
- Grupiprotsesside arvestamine koolitamisel
- Isikliku arengu protsesside suunamine
- Kodune iseseisev töö: Ette valmistada koolituskava teemal „Uskumused ja ankurdamine“
III moodul: Milliste seoste loomine on vajalik tulemuslikuks õppimiseks?
- Õpiprotsessi läbiviimine: seoste loomine
- Ühenduste loomine: õppija-õppija, õppija-teema, õppija-isiklikud eesmärgid, õppija-õpiväljundid, esmasuse-värskuse põhimõte
- Erinevad õppijakesksed tegevused seoste loomiseks
- Kodune iseseisev töö: Ette valmistada koolituskava teemal “Väärtused ja eesmärgistamine“
IV moodul: Kuidas uusi teadmisi õppijakeskselt käsitleda?
- Õpiprotsessi läbiviimine: uute teadmiste käsitlemine koolitusel
- Mõistete kaartide ja jooniste kasutamine
- Interaktiivsed uued info käsitlemise viisid
- Erinevad õppijakesksed tegevused uute teadmiste omandamiseks
Kodune iseseisev töö: Ette valmistada koolituskava teemal „Keelemudelid“
V moodul: Kuidas harjutada uute teadmiste ja oskuste kasutamist?
- Õpiprotsessi läbiviimine: harjutamise tähtsus õppimisel
- Mõjusa harjutamise elemendid
- Vigadest õppimine
- Erinevad õppijakesksed tegevused omandatud teadmiste kasutamiseks ja uute oskuste harjutamiseks
- Kodune iseseisev töö: Ette valmistada koolituskava teemal „Tajupositsioonid“ ja „Rapport“
VI moodul: Kuidas õpitut hinnata ja rakendamist kavandada?
- Õpiprotsessi analüüs ja hindamine
- Kokkuvõtete ja järelduste tegemine
- Õppijate juhitud kokkuvõtte
- Õppijakeskne hindamine ja tegevusplaanid
- Õpitu tähistamine õppijate juhtimisel
- Kodune iseseisev töö: Ette valmistada koolituskava teemal „Mudeldamine“
VII moodul: Kuidas koolitusel toime tulla vastupanu ja keeruliste olukordadega?
- Õpiprotsessi käigus tekkivate keeruliste olukordade ja vastupanu käsitlemine
- Koolitaja eneseregulatsioon pingeolukordades
- Õppijate seisundi juhtimine ja õppimist toetava õhkkonna taastamine
- Kodune iseseisev töö: koolitaja kompetentsipõhise eneseanalüüsi küsimustiku täitmine
VIII moodul: Mida on vaja täiskasvanute koolitaja kutse taotlemisel ja taastõendamisel?
- Täiskasvanute koolitaja kutsestandard ja eetikakoodeks
- Koolitaja kompetentsipõhine eneseanalüüs
- Koolitajaoskuste eksam: koolituse läbiviimine, eneserefleksioon ja tagasisidestamine
- Õpitu pidulik tähistamine
Koolituse käigus saad rakendada koolitajaoskusi grupitöödes, simulatsioonides ja koolituste läbiviimisel, millele järgneb osalejate ja koolitaja tagasiside ning koolitajate eneserefleksioon.
NLP koolitaja koolituse õpiväljundid
Väljaõppe läbinu:
- võrdleb erinevaid õpikäsitlusi
- analüüsib õppimisprotsessi erinevaid faase
- koostab õppijakeskse koolituskava arvestades õppimisprotsessi faase
- kavandab õppimist lähtuvalt õpi-, grupi- ja isiksusliku arengu protsessidest
- demonstreerib õppijakeskse lähenemisviisi kasutamist koolituse läbiviimisel
- toob näiteid seoste tähtsusest õppimisprotsessis
- valib seoste ja uute teadmiste omandamiseks õppijakeskseid tegevusi
- rakendab uue info käsitlemisel aju-uuringute tulemusi ja interaktiivseid viise
- analüüsib mõjusa harjutamise elemente
- valib õppimisprotsessi analüüsiks sobivaid õppijakeskseid tegevusi
- koostab ülevaate koolituse tulemustest
- rakendab õppimisprotsessi hindamiseks õppijakeskseid meetodeid
- kirjeldab vastupanuga toimetuleku viise
- toob näiteid eneseregulatsiooni võimalustest pingelistes olukordades
- õpetab teistele vähemalt ühte enesevaldamise viisi
- arutleb koolitaja kutsestandardi ja eetikakoodeksi põhimõtete üle
- analüüsib enda kompetentsust koolitajana
- demonstreerib oma koolitajaoskusi eksamil
Tagasiside

